De uitgave
Steeds meer schandalen komen aan het licht, en het vertrouwen in organisaties is historisch laag. Toch zijn er nog steeds veel organisaties die zich beter voordoen dan dat zij in werkelijkheid zijn. Bewapend met het internet is de consument machtiger dan ooit. De relatie die hij met een bedrijf heeft, is gelijkwaardiger, persoonlijker en transparanter geworden. Het merk voorbij laat zien dat bedrijven hier in hun communicatie rekening mee moeten houden: identiteit en imago zijn meer dan het bouwen van een merk.
Dit handboek presenteert de TACTICS-methode waarbij stap voor stap wordt gewerkt aan een betekenisvol en geloofwaardig imago. Niet het analyseren achteraf, maar het proactief managen van verwachtingen van de klant staat centraal. De theoretische onderbouwing wordt gevolgd door praktische hoofdstukken over implementatie, cases en voorbeelden van succesvolle imago-ontwikkeling.
Met Het merk voorbij leren hbo-studenten van commerciƫle en communicatieopleidingen structureel te werken aan imago-ontwikkeling. Het boek kan in meerdere jaren van een opleiding gebruikt worden. Daarnaast helpt het professionals om hun vakgebied te bezien vanuit actuele inzichten.
Klik hier om Het merk voorbij te bestellen
Over de auteur
Rudy van Belkom is eigenaar van Imagobureau TINK! en is docent Concepting, Strategieontwerp en Digital Lifestyle aan de Fontys Academy for Creative Industries.
Over Uitgeverij Coutinho
Uitgeverij Coutinho publiceert boeken en multimediale leermiddelen voor universitair, hoger beroeps- en volwassenenonderwijs.